کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

با توجه به نتیجه آزمون KS هر متغیری که سطح معنی داری آن بیشتر از ۵ درصد باشد فرض نرمال بودن آن پذیرفته می شود، ولی اگر کمتر از ۵ درصد باشد H0 یعنی ادعای نرمال بودن توزیع متغیر پذیرفته نمی شود. اکنون با توجه به توضیحات بالا و خروجی آزمون نتیجه می گیریم متغیر تمامی متغیرها به علت بزرگ بودن سطح معنی داری از ۵ درصد دارای توزیع نرمال می‌باشند.

آزمون رگرسیون چندگانه به روش همزمان

    • یادگیری تیمی بر موفقیت توسعه محصول جدید تاثیر مثبتی دارد.

  • نوع دانش بر موفقیت توسعه محصول جدید تاثیر مثبتی دارد.

.

گاهی دو یا چند متغیر تاثیر عمده ای روی متغیر وابسته دارند.رگرسیون چندگانه،تاثیر هم زمان و خطی دو یا چند متغیر را روی متغیر وابسته اندازه می‌گیرد.

جدول زیر خلاصه مدل را نشان می‌دهد. مقدار ضریب همبستگی® بین متغیرهای ۰٫۶۳۲ می‌باشد که نشان می‌دهد بین مجموعه متغیرهای متغیر مستقل و متغیر وابسته تحقیق موفقیت توسعه محصول جدید همبستگی نسبتاً قوی وجود دارد. اما مقدار ضریب تعیین تعدیل شده [۱۰۷] که برابر با ۰٫۴۲۱ است، نشان می‌دهد که ۴۲ درصد از کل تغییرات میزان موفقیت توسعه محصول جدید وابسته به ۲ متغیر مستقل ذکر شده در این معادله است. به عبارت دیگر، مجموعه متغیرهای مستقل، نزدیک به ۴۲ درصد از واریانس متغیر موفقیت توسعه محصول جدید را پیش‌بینی می‌کنند.

با توجه به معنی داری مقدار آزمون F (17.216) در سطح خطای کوچک تر از ۰٫۰۵ می توان نتیجه گرفت که مدل رگرسیونی تحقیق مرکب از ۲ متغیر مستقل و یک متغیر وابسته (موفقیت توسعه محصول جدید) مدل خوبی بوده و مجموعه متغیرهای مستقل قادرند تغییرات موفقیت توسعه محصول جدید را تبیین کنند.

جدول شماره ۴-۷ : تحلیل واریانس

جدول بعدی نتایج مربوط به میزان تاثیر هر متغیر در مدل و همچنین میزان همبستگی بین متغیرهای را نشان می‌دهد. ضرایب تاثیر رگرسیونی هر متغیر مستقل بر متغیر وابسته را نشان می‌دهد. در این بخش، تفسیر ضرایب رگرسیونی ‌بر اساس ضریب بتا(Beta) انجام می‌گیرد. زیرا این آماره نشان دهنده ضریب رگرسیونی استاندارد شده هر یک از متغیرهای مستقل بر روی متغیر وابسته تحقیق می‌باشد. ‌بنابرین‏، می‌توانیم با بهره گرفتن از آن، سهم نسبی هر متغیر مستقل در مدل را مشخص کنیم. مقایسه متغیرها نشان می‌دهد که:

اولاً، تاثیر دو متغیر یادگیری تیمی، نوع دانش بر موفقیت توسعه محصول جدید معنی دار است.

ثانیاًً، متغیرهای یادگیری تیمی و نوع دانش به ترتیب یادگیری تیمی با ضریب رگرسیونی ۰٫۴۶۳، و نوع دانش با ضریب ۰٫۳۵۱ به ترتیب بالاترین تاثیر رگرسیونی را روی متغیر موفقیت توسعه محصول جدید داشته اند. در این جا، برای تفسیر ضرایب رگرسیونی می توان چنین بیان کرد. ‌در مورد متغیر” یادگیری تیمی ” ، نتیجه را می توان بدین شکل تفسیر نمود که

    1. Holistic perspective ↑

    1. collectives ↑

    1. entity ↑

    1. As whole entities ↑

    1. Knowledge acquisition ↑

    1. information dissemination ↑

    1. information interpretation ↑

    1. Organizational memory ↑

    1. direction ↑

    1. intensity ↑

    1. congenitally ↑

    1. experimentally ↑

    1. vicariously ↑

    1. Grafting and scanning ↑

    1. Searching and noticing ↑

    1. Inherited knowledge ↑

    1. Organizational experiments ↑

    1. Organizational self-appraisals ↑

    1. Experimenting organizations ↑

    1. Unintentional or unsystematic learning ↑

    1. Experience-based learning curves ↑

    1. Corporate intelligence ↑

    1. benchmarking ↑

    1. Joint ventures ↑

    1. Education and training ↑

    1. scanning ↑

    1. Focused research ↑

    1. Performance monitoring ↑

    1. High vigilance ↑

    1. maintenance ↑

    1. passiveness ↑

    1. Cognitive maps ↑

    1. Richness of media ↑

    1. Information load ↑

    1. unlearning ↑

    1. Mental models ↑

    1. Dominant logics ↑

    1. Administrative innovation ↑

    1. Technical innovation ↑

    1. Incremental innovation ↑

    1. Radical innovation ↑

    1. initiation ↑

    1. implementation ↑

    1. Adoption of innovation ↑

    1. diffusion of innovation ↑

    1. innovating ↑

    1. innovativeness ↑

    1. specialization ↑

    1. Functional differentiation ↑

    1. professionalism ↑

    1. formalization ↑

    1. Administrative intensity (ratio) ↑

    1. slack ↑

    1. Product and process innovation ↑

    1. Dual- core ↑

    1. variation ↑

    1. reorientation ↑

    1. routine ↑

    1. nonroutine ↑

    1. ultimate ↑

    1. instrumental ↑

    1. Explorative ↑

    1. Exploitive ↑

    1. Resource base view ↑

    1. embedded ↑

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

  فید نظر برای این مطلب



کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل
 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

 

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کاملکلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

لطفا صفحه را ببندید

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل

کلیه مطالب این سایت فاقد اعتبار و از رده خارج است. تعطیل کامل



جستجو


آخرین مطالب
  • دانلود مطالب پژوهشی در مورد بررسی تطبیقی تناسخ از دیدگاه ...
  • پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد بررسی ماهیت، فعالیت و ...
  • دانلود مقاله-پروژه و پایان نامه – اهمیت و ضرورت انجام تحقیق: – پایان نامه های کارشناسی ارشد
  • دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | بند ۳ ـ استثنائات اعمال ماده ۵۰ کنوانسیون بیع بین المللی – 2
  • دانلود متن کامل پایان نامه ارشد – ب – گرمایش و سرمایش ساختمان و تهویه مطبوع خورشیدی – پایان نامه های کارشناسی ارشد
  • پژوهش های پیشین در مورد تاثیر کیفیت سود ...
  • دانلود متن کامل پایان نامه ارشد – گفتار اول : پیدایش تلویزیون – 2
  • پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه بین عوامل کلیدی نوآوری دانشگاهی و ...
  • ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی با موضوع مقایسه اندیشه‌های ...
  • بررسی تاثیر متغیرهای غیر مالی برون سازمانی بر ...
  • پژوهش های کارشناسی ارشد درباره زمان بندی و انتخاب منابع ...
  • پایان نامه آماده کارشناسی ارشد – ب) امکان تعدیل قرارداد – 3
  • طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها با موضوع قرارداد های ...
  • دانلود پایان نامه های آماده | ۵-۲٫ خلاصه ی نتایج پژوهش – پایان نامه های کارشناسی ارشد
  • مقاله-پروژه و پایان نامه | ۲-۱۸- موانع انگیزه کاری – پایان نامه های کارشناسی ارشد
  • پایان نامه آماده کارشناسی ارشد | ۲-۱۲: مکانیسم خصوصی سازی – 7


  فیدهای XML
  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
 
« مقالات و پایان نامه های دانشگاهی – قسمت 28 – 3
دانلود منابع پایان نامه ها – ۲-۸-۱- تحقیات داخلی: – پایان نامه های کارشناسی ارشد »

طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها | قسمت 16 – 9


یادگیری تیمی نوع دانش موفقیت توسعه محصول جدید N ۲۰۶ ۲۰۶ ۲۰۶ Normal Parametersa Mean ۲٫۶۹۲۲ ۲٫۸۵۶۳ ۲٫۳۹۰۲ Std. Deviation .۹۹۳۱۰ .۷۸۲۵۱ .۹۸۹۷۹ Most Extreme Differences Absolute .۲۰۷ .۱۱۰ .۱۶۶ Positive .۲۰۷ .۱۱۰ .۱۶۶ Negative -.۱۴۳ -.۰۴۸ -.۱۰۹ Kolmogorov-Smirnov Z .۷۹۱ ۱٫۸۷۹ .۹۹۹ Asymp. سطح معنی داری(دوطرفه) .۱۲۴ .۰۷۲ .۲۷۱
جدول شماره ۴-۶ : خلاصه مدل مدل R ضریب تعیین ضریب تعیین تعدیل شده خطای استاندارد دوربین واتسون ۱ ۶۳۲/۱۰ ۴۴۶/۰ ۴۲۱/ ۵۳۲۱/۰ ۸۵۶/۱
ANOVAb مدل مجموع مربعات درجه آزادی میانگین مجذور F Sig.سطح معنی داری ۱ Regression ۶۱۷/۱۲ ۴ ۳۳۴/۳ ۱۷٫۲۱۶ .۰۰۰a Residual ۰۵۶/۱۹ ۲۰۲ ۵۱۱/۰ Total ۶۷۳/۳۱ ۲۰۶
[پنجشنبه 1401-09-24] [ 09:08:00 ب.ظ ]
  •  خانه  
  •  موضوعات  
  •  آرشیوها  
  •  آخرین نظرات