۳-۴-۱۹ . مصاحبه…………………………………………………………………………………………….۹۵
۳- ۵ . برچسب‌گذاری…………………………………………………………………………………………………..۹۸
۳-۶ . تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها………………………………………………………………………….۱۰۰
۳-۶-۱ . توصیف……………………………………………………………………………………………۱۰۱
۳-۶-۲٫ تحلیل………………………………………………………………………………………………..۱۰۱
۳-۶-۳٫ تفسیر…………………………………………………………………………………………………۱۰۲
۳-۶-۴ .یادآوری عاطفی…………………………………………………………………………………..۱۰۲
۳-۷٫کیفیت (روایی و پایایی )……………………………………………………………………………………….۱۰۴
۳-۸ . پایایی………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶
۳-۹٫ تعمیم پذیری…………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
۳-۱۰٫ آسیب پذیری……………………………………………………………………………………………………۱۰۷
فصل چهارم: یافته‌های پژوهش…………………………………………………………………………………..۱۰۹
۴-۱٫ اولین تصویر……………………………………………………………………………………………………..۱۱۰
۴-۲٫ تصویری دیگر…………………………………………………………………………………………………..۱۱۱
۴-۳٫ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱
۴-۴٫انقلاب اسلامی ……………………………………………………………………………………………………۱۱۲
۴-۴-۱٫گفتمان اسلامی سازی………………………………………………………………۱۱۷
۴-۴-۲٫ترویج فرهنگ حجاب و عفاف………………………………………………….۱۲۱
۴-۵٫جنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت……………………………………………………………………۱۲۲
۴-۵-۱٫نسل سوخته…………………………………………………………………………….۱۲۳
۴-۵-۲٫همکاری،تعاون،تربیت سیاسی،وطن دوستی………………………………… ۱۲۵
۴-۵-۳٫پیوند مدرسه با اجتماع،مسئولیت پذیری دانش آموزان………………….۱۲۵
۴-۵-۴٫آموزش و پرورش ،تحرک اجتماعی،نقش والدین و دانش آموزان……۱۲۶
۴-۵-۵٫جابه جایی در نظام ارزش ها……………………………………………………..۱۲۸
۴-۶٫گفتمان پاسخگویی و کارآیی……………………………………………………………………..۱۳۱
۴-۶-۱٫ گفتمان پاسخگویی و کارآیی و تاثیر آن بر بعد آموزشی………………..۱۳۱
۴-۶-۲٫گفتمان پاسخگویی و کارآیی و تاثیر آن بر بعد پرورشی:گسست ایدئولوژیک………………………………………………………………………………………..۱۳۸
۴-۶-۳٫پیامد گفتمان پاسخگویی و کارآیی بر شکل گیری هویت معلم……….۱۴۰
۴-۶-۳-۱٫گفتمان مدرنیته:آغاز شکل گیری هویت معلم به مثابه ماشین آموزش…………………………………………………………………………………..۱۴۱
۴-۶-۳-۲٫پیامد گفتمان معلم به مثابه ماشین آموزش:انجماد معناشناختی،هویت منزوی و در حاشیه معلم ………………………………………………………۱۴۴
۴-۶-۳-۳٫گفتمان امنیتی……………………………………………………………………….۱۴۸
۴-۷٫تاثیر روابط بر شکل گیری هویت…………………………………………………۱۴۹
۴-۷-۱٫خانواده :اولین نهاد تاثیرگذار بر شکل گیری هویت حرفه ای…………۱۵۰
۴-۷-۲٫علاقه به معلمی………………………………………………………………………..۱۵۳
۴-۸٫فرهنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت………………………………………………………………….۱۶۰
۴-۸-۱٫نمای کلی از فرهنگ…………………………………………………………………۱۶۰
۴-۸-۲٫برخی محصولات فرهنگی شناسنده(معرف ) فرهنگ……………………۱۶۲
۴-۸-۳٫سبک زندگی……………………………………………………………………………۱۶۶
۴-۸-۳-۱٫تقسیم ساعات شبانه روز……………………………………………۱۶۷
۴-۸-۳-۲٫چادر و پوشش بسیار ساده معلمی………………………………۱۶۸
۴-۸-۳-۳٫الگوی تغذیه و مدیریت بدن………………………………………۱۷۰
۴-۸-۴٫جنسیت:جایگاه زنان در فرهنگ و تاثیر آن بر شکل گیری هویت……۱۷۱
۴-۸-۴-۱٫ازدواج تحمیلی………………………………………………………..۱۷۹
۴-۹٫تحصیل در دانشگاه……………………………………………………………………………………….۱۸۱
۴-۹-۱٫ تاثیر برنامه درسی صریح برآماده شدن برای معلمی………………………۱۸۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۹-۲٫ تاثیر برنامه درسی پنهان دانشگاه بر شکل گیری هویت…………………۱۸۴
۴-۱۰٫پایان تحصیل در دانشگاه و اضطراب از ورود به مدرسه به عنوان معلم………………………۱۸۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...