۱۱

۱۱

public class Calculation {
private int[] ybar1 = { 5,5,5, … }
private double[] x1bar ={0.0, 1.25, 3.75, 6.75, 10.55, 16.5, …}
private double[] x2bar ={0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, …}
private double[] x3bar ={0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, …}
private double[] sig1={0.37, 0.48, 0.65, 1.1, 1.3, 1.5, …}
private double[] sig2={2.3, 2.3, 2.3, 2.3, 2.3, 2.3, …}
private double[] sig3={11,11,11,11,11,11, …}
همانطور که در جدول(۳-۱۱) مشخص است قوانین ۱۰-۱، کلی نشان داده شده، که این مقادیر بصورت آرایه تعریف شده اند. ۱ Ῡها بیان کننده خروجی های قوانین می باشند سواره و یا پیاده، که سواره برابر پنج و پیاده بودن برابر ده در نظر گرفته شده اند.  ها مقادیر توابع تعلق می باشند که در آن نقطه تابع به بالاترین حد خود یعنی یک رسیده؛ منظور از ۱  مقادیر مربوط به توابع تعلق سرعت متوسط می باشد. به همین ترتیب ۲  ها مقادیر مربوط به توابع تعلق واریانس و ۳  ها مقادیر مربوط به توابع تعلق مسافت طی شده می باشند. σ ها مربوط به مقادیر میزان بازشدن دامنه های توابع تعلق است که منظور از ۱σ مقادیر مربوط به توابع تعلق سرعت متوسط می باشد و به همین ترتیب ۲σ و ۳σ مقادیر مربوط به توابع تعلق واریانس و مسافت طی شده می باشند. سایر قوانین در پیوست (الف-۲) بصورت کامل آورده شده است. در آخر با توجه به رابطه (۳-۱)، این مقادیر در هم ضرب شده و نتیجه بصورت یک عدد، صفر و یا یک بر گردانده می شود.
public int calc(double totalDistance, double minSpeed, double variance){
double p = 1.0;
double p1 = 1.0;
double s1 = 0.0;
double s2 = 0.0;
double f1 =1.0;
double f2 =1.0;
for(int i = 1; i < 180; i++){
p *= Math.exp(-(Math.pow( (totalDistance - x3bar[i]) / sig3[i],2))); p *= Math.exp(-(Math.pow( (variance - x2bar[i]) / sig2[i],2)));
p *= Math.exp(-(Math.pow( (minSpeed - x1bar[i]) / sig1[i],2 )
p1 = p * ybar1[i];
s1 += p1;
s2 += p;}
f1=Math.exp(-(Math.pow( ((s1/s2 - 5.0) / 2.1) ,2.0 ) ) ) ;
f2=Math.exp(-(Math.pow( ((s1/s2 - 10.0) / 1.8) ,2.0 ) ) );
if(f1>f2) return ۰;
else return ۱;
خروجی این رابطه بیان کننده پیاده بودن و یا سواره بودن می باشد که با داشتن این مقدار می توان در زمان مناسب اطلاعات را به سمت پایگاه داده فرستاد و در آن ذخیره کرد و یا حتی در صورت لزوم اطلاعات را از پایگاه داده حذف نمود.
۳-۲-۴-۳-ارسال اطلاعات
در برنامه دو حالت در نظر گرفته شده که در هر۲۰ ثانیه این حالت ها نسبت به خروجی فازی تغییر می­ کنند. زمانی که خروجی فازی مشخص شد؛ که آیا راننده در حالت پیاده روی است و یا در حال رانندگی خروجی در حالت اول ذخیره می شود، در ۲۰ ثانیه دوم زمانی که خروجی فازی مشخص شد، حالت دوم دارای مقدار می شود. سیستم با بررسی این دو حالت تشخیص می دهد که آیا خودرو پارک شده و یا از محل پارک خارج شده است.
if(oldState == MOVING && newState == STOPED){
Vibrator v = (Vibrator)getSystemService(MainActivity.VIBRATOR_SERVICE);
در صورتی که حالت ها از سواره به پیاده تغییر کند به برنامه اجازه داده می شود که اطلاعات مربوط به مکان پارک را همراه با شناسه برنامه به سمت پایگاه داده منتقل کند. این اطلاعات شامل طول و عرض جغرافیایی و شناسه برنامه می باشد که در این قسمت فراخوانی شده و ارسال می گردد. تمامی این اطلاعات به سمت پایگاه داده وب سایت منتقل شده و از این پس هر کاربری با مراجعه به این وب سایت می تواند این اطلاعات را دریافت کند.
HttpClient client = new DefaultHttpClient();
HttpPost post = new HttpPost("www.vanio.ir/iman/index.php"); List<NameValuePair> pairs = new ArrayList<NameValuePair>();
pairs.add(new BasicNameValuePair("action", “add"));
pairs.add(new BasicNameValuePair("lng", String.valueOf(location.getLongitude())));
pairs.add(new BasicNameValuePair("lat", String.valueOf(location.getLatitude())));
pairs.add(new BasicNameValuePair("serial", Settings.System.getString(getContentResolver(),
Settings.System.ANDROID_ID)));
۳-۲-۵-رزرو مکان پارک
کاربر با مراجعه به قسمت رزرو مکان پارک می تواند با توجه به نقشه و مکان های پارک اشغال، مکان مورد نظر برای پارک خودروی خود را انتخاب کند و آن را رزرو نماید. از این پس این مکان به عنوان مکان رزرو شده به همه کاربران دیگر نمایش داده خواهد شد. کاربر در این صفحه ابتدا می بایست شهر و خیابان مورد نظر خود برای پارک را انتخاب نماید تا در صورت وجود فضای پارک بتواند فضای مورد نظر خود برای پارک خودرو را انتخاب نماید. در پایگاه داده این برنامه نام دو شهر و سه خیابان به عنوان پیش فرض قرار داده شده است. بدلیل استفاده از این خیابان ها، طول خیابان اندازه گیری شده و مقدار آن در پایگاه داده قرار داده شده است. اطلاعات پایگاه داده با تقسیم طول خیابان بر طول خودرو که در پایگاه داده می باشد. مقدار فضای قابل دسترس را به کاربر نمایش می دهد.

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

<label>شهر:</label>

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...