۴- ۲- ۹- اولویت بندی خدمات سرا

جدول شماره ۴- ۲- ۱۵- آماره­ های توصیفی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا




















اولویت اول
اولویت دوم
اولویت سوم

تعداد

معتبر

۲۹

۲۳

۱۵

بی پاسخ

۲

۸

۱۶

مُد

۱

۲

۲



























































ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱

آموزشی

۱۴

۴۵٫۲

۲

تفریحی

۱

۳٫۲

۳

پزشکی

۴

۱۲٫۹

۴

ورزشی

۶

۱۹٫۴

۵

کلاس­های آموزشی ویژه بزرگسالان

۱

۳٫۲

۶

برگزاری کلاس­های سواد آموزی

۱

۳٫۲

۷

فرهنگی

۱

۳٫۲

۸

روانشناسی

۱

۳٫۲

۹

کل

۲۹

۹۳٫۵

۱۰

بی پاسخ

۲

۶٫۵

کل

۳۱

۱۰۰٫۰

جدول شماره ۴- ۲- ۱۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا (اولویت اول)

نمودار شماره ۴- ۲- ۸- اولویت بندی خدمات سرا


از مجموع ۳۱ تنی که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده ­اند ۲۹ تن اولویت اول خود،۲۳ تن اولویت دوم و۱۵ تن اولویت سوم خود را عنوان نموده ­اند. مُد به دست آمده نشان می­دهد که اولویت اول پاسخگویان خدمات آموزشی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.در اولویت دوم ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) والویت سوم ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) خدمات تفریحی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. از مجموع ۳۱ تنی که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده ­اند ۲۹ تن اولویت اول خود را عنوان کرده ­اند ۱۴ تن (۴۵٫۲ درصد) خدمات آموزشی، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) پزشکی، ۶ تن (۱۹٫۴ درصد) ورزشی را جز اولویت اول خود عنوان نموده ­اند.


جدول شماره ۴- ۲- ۱۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا (اولویت دوم)











































ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱

آموزشی

۶

۱۹٫۴

۲

تفریحی

۷

۲۲٫۶

۳

پزشکی

۵

۱۶٫۱

۴

ورزشی

۴

۱۲٫۹

۵

آموزش قرآن بزرگسالان

۱

۳٫۲

۶

کل

۲۳

۷۴٫۲

۷

بی پاسخ

۸

۲۵٫۸

کل

۳۱

۱۰۰٫۰

نمودار شماره ۴- ۲- ۹- اولویت دوم


از مجموع ۳۱ تنی که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده­اند۲۳ تن اولویت دوم خود را عنوان نموده ­اند. مُد به دست آمده نشان می­دهد که اولویت دوم پاسخگویان خدمات تفریحی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است ۶ تن (۱۹٫۴ درصد) خدمات آموزشی، ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) تفریحی، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) ورزشی، ۵ تن (۱۶٫۱ درصد) پزشکی را جز اولویت دوم خود عنوان کرده ­اند.

جدول شماره ۴- ۲- ۱۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا (اولویت سوم)






































ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱

آموزشی

۳

۹٫۷

۲

تفریحی

۷

۲۲٫۶

۳

پزشکی

۴

۱۲٫۹

۴

ورزشی

۱

۳٫۲

۵

کل

۱۵

۴۸٫۴

۶

بی پاسخ

۱۶

۵۱٫۶

کل

۳۱

۱۰۰٫۰

نمودار شماره ۴- ۲- ۱۰- اولویت سوم


از مجموع ۳۱ تنی که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده ­اند ۱۵ تن اولویت دوم خود را عنوان نموده ­اند. مُد به دست آمده نشان می­دهد که اولویت سوم پاسخگویان خدمات تفریحی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است ۳ تن (۹٫۷ درصد) خدمات آموزشی، ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) تفریحی، ۱ تن (۳٫۲ درصد) ورزشی، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) پزشکی را جز اولویت سوم خود عنوان کرده ­اند.

۴- ۲- ۱۰- خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی­ شود

جدول شماره ۴- ۲- ۱۹- آماره­ های توصیفی پاسخگویان بر حسب خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی­ شود
















پیشنهاد اول
پیشنهاد دوم
تعداد

معتبر

۳۱

۵

بی پاسخ

۰

۲۶

مُد

۳a

۲a

از مجموع ۳۱ نفری که ‌به این پرسشنامه پاسخ داده ­اند ۳۱ تن ‌به این سوال پاسخ داده ­اند. مد به دست آمده نشان می­دهد که میزان خدمات کافی است بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است و ۵ نفر پیشنهاد دوم خود را عنوان کرده مُد به دست آمده پیشنهاد دوم نشان می­دهد که اجرای برنامه ­های شاد بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.

جدول شماره ۴- ۲- ۲۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی­ شود (پیشنهاد اول)











































ردیف

شرح

فراوانی

درصد

۱

خدمات پزشکی بیشتر

۲

۶٫۵

۲

خدمات کافی است

۹

۲۹٫۰

۳

ورزشی

۹

۲۹٫۰

۴

آموزشی

۲

۶٫۵

۵

موارد دیگر

۶

۱۹٫۲

۶

کمک های اولیه

۲

۶٫۵

۷

بی­پاسخ

۱

۳٫۳

کل

۳۱

۱۰۰

نمودار شماره ۴- ۲- ۱۱- خدمات مورد نیاز محله که از طریق سرا ارائه نمی شود (پیشنهاد اول)




از مجموع ۲۹ تنی که ‌به این سوال پاسخ داده ­اند ۲ تن (۶٫۵ درصد) خدمات پزشکی بیشتری، ۹ تن (۲۹ درصد) اعلام کردند که خدمات کافی است، ۹ تن (۲۹ درصد) خدمات ورزشی، ۲ تن (۶٫۵ درصد) آموزشی، ۱ تن (۳٫۲ درصد) آموزش قرآن بزرگسالان، ۱ تن (۳٫۲ درصد) قالی بافی، ۲ تن (۶٫۵ درصد) کمک­های اولیه، ۱ تن (۳٫۲ درصد) تزریقات، ۱ تن (۳٫۲ درصد) موسیقی، ۱ تن (۳٫۲ درصد) برگزاری کلاس­های سواد آموزی بالاتر از پنجم را در پیشنهاد اول خود عنوان نموده ­اند.

جدول شماره ۴- ۲- ۲۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی­ شود (پیشنهاد دوم)











































ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱

اجرای برنامه ­های شاد

۱

۳٫۲

۲

آموزشی

۱

۳٫۲

۳

قالی بافی

۱

۳٫۲

۴

کمک ­های اولیه

۱

۳٫۲

۵

تزریقات

۱

۳٫۲

۶

کل

۵

۱۶٫۱

۷

بی­پاسخ

۲۶

۸۳٫۹

کل

۳۱

۱۰۰٫۰

نمودار شماره ۴- ۲- ۱۲- پیشنهاد دوم خدمات مورد نیاز محله

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...