منابع پایان نامه ها – – 1 |
۵ـ۶ـ۲ از دیدگاه مدیران (خود ارزیابی) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد رهبری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۲۰۳
۵ـ۶ـ۳ از دیدگاه همکاران عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد رهبری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۲۰۴
۵ـ۶ـ۴) از دیدگاه زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد رهبری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۲۰۵
۵-۶-۵) از دیدگاه مدیران مافوق، مدیران (خود ارزیابی)، همکاران و زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد رهبری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۲۰۶
۵ـ۷) نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران بر اساس نتایج ارزشیابی ۳۶۰ درجه کدامند؟ ۲۰۶
۵ـ۷ـ۱) از دیدگاه مدیران مافوق، نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ کدامند؟ ۲۰۷
۵-۷-۲) از دیدگاه مدیران (خود ارزیابی)، نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ کدامند؟ ۲۰۷
۵-۷-۳) از دیدگاه همکاران، نقاط قوت و ضعف عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ کدامند؟ ۲۰۸
۱
مقدمه ۲
۱ـ۱ بیان مسأله ۴
۱ـ۲ اهمیت و ضرورت تحقیق ۸
۱ـ۳ هدفهای تحقیق ۸
۱ـ۳ـ۱ هدف کلی ۸
۱ـ۳ـ۲ اهداف جزئی ۹
۱ـ۴ سؤال های تحقیق ۹
۱ـ۴ـ۱ سؤال اصلی ۹
۱ـ۴ـ۲ سؤال فرعی ۹
۱ـ۵ تعاریف نظری متغیرهای تحقیق ۱۰
۱۲
مقدمه ۱۳
۲ـ۱ تعریف مفاهیم و واژگان ۱۵
۲ـ ۲ ارزیابی ۱۶
۲ـ ۲ـ ۱ فلسفه ی ارزشیابی ۱۷
۲ـ۲ـ۲ الگوهای ارزشیابی ۱۹
۲ـ۲ـ۳ انواع ارزشیابی ۲۴
۲ـ۲ـ۴ انواع خطاها در ارزشیابی ۲۸
۲ـ۲ـ۵ فلسفه ی ارزشیابی عملکرد ۲۹
۲ـ۳ تعاریف ارزشیابی عملکرد ۲۹
۲ـ۳ـ۱ تفاوت دیدگاه سنتی و نو در ارزشیابی عملکرد ۳۰
۲ـ۳ـ۲ هدف های ارزشیابی عملکرد ۳۴
۲ـ۳ـ۳ فرایند ارزشیابی عملکرد و مراحل آن ۳۵
فرایند وظایف ۳۶
۲ـ۳ـ۴ کاربردهای ارزشیابی عملکرد ۳۷
۲ـ۳ـ۵ عوامل مؤثر برارزشیای عملکرد ۳۹
۲ـ۴ مدیریت ۴۰
۲ـ۴ـ۱ تعریف مدیریت ۴۰
۲ـ۴ـ۲ فراگرد مدیریت ۴۱
۲ـ۴ـ۳ مدیریت آموزشی ۴۱
۲ـ۴ـ۴ ضرورت مدیریت آموزشی ۴۲
۲ـ۴ـ۵ اهداف مدیریت آموزشی ۴۴
۲ـ۴ـ۶ مهارتهای سهگانه مدیریت ۴۵
۲ـ۴ـ۷ کارکردهای مدیریت آموزشی ۴۶
۲ـ۴ـ۸ ویژگیهای مدیر آموزشی ۵۲
۲ـ۵ ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۵۳
۲ـ۵ـ۱ ویژگی های ارزشیابی(بازخور) مؤثر ۵۳
۲ـ۵ـ۲ مفهوم ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۵۵
۲ـ۵ـ ۳ تاریخچه تکامل سیستم ارزشیابی ۳۶۰درجه ۵۶
۲ـ۵ـ۴ ارکان ارزیابی ۳۶۰ درجه ۵۷
۲ـ۵ـ۵ فرایند ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۶۴
۲ـ۵ـ۶ ابزار جمع آوری اطلاعات ۶۵
۲ـ۵ـ۷ مقایسه سیستم ارزشیابی سنتی با سیستم ارزشیابی ۳۶۰درجه ۶۷
۲ـ۵ـ۸ مقایسه رهیافت سنتی ارزیابی و ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۶۸
۲ـ۵ـ۹ جایگزین ارزشیابی ۳۶۰ درجه به جای ارزیابی های عملکرد ۶۹
۲ـ۵ـ۱۰ مدل های ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۰
۲ـ۵ـ۱۱ علت نیاز به ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۳
۲ـ۵ـ۱۲ کاربردهای ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۳
۲ـ۵ـ۱۳ منافع ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۵
۲ـ۵ـ۱۴ اهمیت سیستم ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۷
۲ـ۵ـ۱۵ مزایای ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۷
۲ـ۵ـ۱۶ معایب استفاده از ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۷۹
۲ـ۵ـ۱۷ موانع و مشکلات مرتبط با ارزشیابی ۳۶۰ درجه ۸۰
۲ـ۶ بررسی تطبیقی بازخورهای ۱۸۰درجه، ۳۶۰درجه، ۵۴۰درجه و ۷۲۰ درجه ۸۱
۲ـ۶ـ۱ بازخورهای ۱۸۰ درجه ۸۱
۲ـ۶ـ۲ بازخور (ارزشیابی ۳۶۰ درجه) ۸۲
۲ـ۶ـ۳ نسل های بعدی بازخور(ارزشیابی)۳۶۰درجه ۸۳
۲ـ۶ـ۴ بازخور(ارزشیابی ۵۴۰ درجه) ۸۳
۲ـ۶ـ۵ بازخور(ارزشیابی) ۷۲۰ درجه ۸۵
۲ـ۷ پیشینه ی تحقیق ۸۷
۲ـ۷ـ۱پیشینه ی داخلی ۸۷
۲ـ۷ـ۲ پیشینه ی خارجی ۹۲
۹۸
مقدمه ۹۹
۳ـ۱ جامعه آماری ۱۰۰
۳ـ۲ نمونه تحقیق ۱۰۰
۳ـ۳ ابزارهای تحقیق ۱۰۰
۳ـ۴ تعیین روایی و پایایی پرسشنامه ۱۰۰
۳ـ۵ روش انجام تحقیق ۱۰۱
۳ـ۶ شیوه تحلیل داده ها ۱۰۱
۱۰۳
مقدمه ۱۰۴
۴ـ۱) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز از طریق ارزشیابی ۳۶۰ چگونه است؟ ۱۰۹
۴-۱-۱) از دیدگاه مدیران مافوق عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز از طریق ارزشیابی ۳۶۰ چگونه است؟ ۱۱۰
۴-۱-۲) از دیدگاه مدیران (خودارزیابی) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز از طریق ارزشیابی ۳۶۰ چگونه است؟ ۱۱۱
۴-۱-۳) از دیدگاه همکاران عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز از طریق ارزشیابی ۳۶۰ چگونه است؟ ۱۱۲
۴-۱-۴) از دیدگاه زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز از طریق ارزشیابی ۳۶۰ چگونه است؟ ۱۱۳
۴ـ۱ـ ۵) از دیدگاه مدیران مافوق، مدیران (خودارزیابی)، همکاران و زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز از طریق ارزشیابی ۳۶۰ چگونه است؟ ۱۱۴
۴ـ۲) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد برنامه ریزی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۱۵
۴-۲-۱) از دیدگاه مدیران مافوق عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد برنامه ریزی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۱۵
۴ـ۲-۲) از دیدگاه مدیران (خود ارزیابی) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد برنامه ریزی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۱۷
۴-۲-۳) از دیدگاه همکاران عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد برنامه ریزی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۱۹
۴-۲-۴) از دیدگاه زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد برنامه ریزی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۲۱
۴-۲-۵) از دیدگاه مدیران مافوق، مدیران (خود ارزیابی)، همکاران و زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد برنامه ریزی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۲۳
۴-۳) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد تصمیم گیری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۲۵
۴-۳-۱) از دیدگاه مدیران مافوق عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد تصمیم گیری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۲۶
۴-۳-۲) از دیدگاه مدیران (خود ارزیابی) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد تصمیم گیری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۲۷
۴-۳-۳) از دیدگاه همکاران عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد تصمیم گیری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۲۹
۴-۳-۴) از دیدگاه زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد تصمیم گیری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۳۱
۴-۳-۵) از دیدگاه مدیران مافوق، مدیران (خود ارزیابی)، همکاران و زیردستان عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد تصمیم گیری بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۳۳
۴-۴) عملکرد مدیران متوسطه شهرستان شیراز در بعد سازماندهی بر اساس ارزشیابی ۳۶۰ درجه چگونه است؟ ۱۳۵
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1401-09-24] [ 09:03:00 ب.ظ ]
|