Ti نمایشگر مجموعه مشاهدات در i امین رویه وT نمایشگر کل داده ­ها (nk) می­باشد. این فرمول برای مواردی است که حجم نمونه ها با هم برابر باشند. اگر حجم نمونه­ها مختلف باشند، باید از فرمول زیر استفاده کرد:
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

حجم i امین نمونه و  حجم کل می­باشد.
پس از آنکه مقدار F از جدول آنالیزواریانس محاسبه گردید آن را با  (که به F جدول معروف است) مقایسه می­ شود. در صورتی که F محاسبه شده از F جدول بزرگتر باشد فرضیه  رد و در غیر این صورت فرضیه  پذیرفته خواهد شد.
۳-۱۰- خلاصه فصل
در این فصل، روش‌شناسی، جامعه و نمونه آماری، روش‌های گردآوری اطلاعات و روش‌های آماری تجزیه و تحلیل آن­ها، فرضیه‌ و مدل‌ تجربی مورد استفاده برای آزمون آن‌ تشریح گردید. پژوهش حاضر؛ از لحاظ هدف، تحقیق کاربردی؛ از لحاظ نحوه استباط، تحقیق توصیفی؛ از لحاظ استدلال، استدلال استقرایی؛ و همچنین از نوع تئوری­های اثباتی می­باشد. علاوه براین، گفتنی است به دلیل نوع داده‌های مورد استفاده در این پژوهش، از آزمون‌های رگرسیونی مبتنی بر داده‌های ترکیبی استفاده می­ شود.
در فصل آتی با بهره گرفتن از روش­های اندازه ­گیری و مدل­های معرفی شده در این فصل و در قالب چارچوب نظری که در فصل دو و تا حدی در فصل حاضر تبیین گردید، فرضیه‌­های پژوهش براساس داده ­های گردآوری شده، مورد تجزیه و تحلیل و بررسی آماری قرار خواهند گرفت.
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ­ها
۴-۱- مقدمه
در این فصل به منظور تصمیم گیری در مورد تایید یا رد فرضیه­هایی که در پرسشنامه مطرح شده است، با بهره گرفتن از نرم افزارهای R و SPSS و با انتخاب روش های آماری مناسب، به تجزیه و تحلیل داده ­ها پرداخته می­ شود. در بخش اول، با بهره گرفتن از آمار توصیفی جداول فراوانی را تعیین نموده و نمودارهای مربوط به آنها رسم خواهد شد؛ در بخش دوم با بهره گرفتن از آمار استنباطی، فرضیه ­های مطرح شده مورد آزمون قرار می­گیرند.
۴-۲- ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه آماری
در این بخش ویژگیهای جمعیت شناختی نمونه آماری تشریح می‌گردد. ویژگیهایی که مورد توجه قرار گرفته­اند عبارتند از: وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سمت، تحصیلات، منبع تامین مالی و سابقه کاری.
۴-۲-۱- توزیع فراوانی سمت
سمت در زمره مقیاسهای اسمی است لذا جدول فراونی می ­تواند اطلاعات کلی در رابطه با این متغیر در اختیار قرار دهد. همانطور که در جدول(۴-۱) مشاهده می­ شود از کل ۴۰ نفری که به سؤالات پاسخ داده­اند ۱۴ نفر(۳۵ درصد) مدیر عامل، ۲ نفر(۵ درصد) عضو هیات مدیره و ۲۴ نفر(۶۰ درصد) سایر افراد بوده ­اند.
جدول ۴-۱: وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سمت

درصد فراوانی فراوانی سمت
۳۵ ۱۴ مدیر عامل
۵ ۲ عضو هیات مدیره
۶۰ ۲۴ سایر
۱۰۰ ۴۰ کل

نمودار دایره ای توزیع فراوانی سمت در ذیل ارائه گردیده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...